LES COSES D’EN PEYU (CAPÍTOL 15: LA VELOCITAT VARIABLE)

10 02 2011

Us volia mostrar un petit reportatge sobre la velocitat variable. Jo no sé si és culpa de la contaminació, de Convergència, del Saura o de l’anticicló… L’única cosa que sé és que és un tema que m’atabala. De fet totes les coses variables m’atabalen. Jo no puc pensar cada dia a quina velocitat he d’anar. És com si arribes a la porteria de casa teva i un dia vius al cinquè i l’altra vius al tercer. És com quan algú nota que està emprenyat i llavors et tracta més bé… Tracta’m malament com sempre perquè sinó a mi em sona raro, m’atabala… No sé si són els exemples més indicats per explicar el meu sentiment davant la velocitat variable. Si en voleu conèixer les conseqüències reals mireu-vos el reportatge.

Anuncis

Accions

Information

One response

10 02 2011
Josep

Està mol be Tio

Deixa un comentari

