LES COSES D’EN PEYU (CAPÍTOL 12: REBAIXES)

18 01 2011

Si hi ha algú que domini el tema de les rebaixes, aquests són els pakistanesos. M’encanta la seva passió pel negoci, m’encanten aquestes botiguetes obertes 24 hores i que tenen de tot. A més a més estan recuperant una cosa que s’estava perdent i que a mi m’agrada molt, em refereixo al tema de posar un mirall d’aquests de “cruze cerrado” rotllo ojo de pez per vigilar tota la botiga. A mi m’agrada més el tema del mirall que el recurs del xinos de posar un familiar a cada passadís.  En fi, si us interessa el tema del negoci i les rebaixes en concret, no us perdreu aquesta magnífica entrevista a l’Abderraman, un paki multimilionari conegut com “el rey de la oferta”.

Anuncis

Accions

Information

Deixa un comentari

