Nos estan engañando, qué nos digan la verdad…

6 09 2010

Un dels millors invents de la història

Passejava per una botiga de joguines de Vic i vaig topar-me amb la que podria ser l’estafa més patillera que he vist a la meva vida. Jo puc acceptar que compris una bossa de patates i quan l’obris només n’hi hagi mig paquet, puc acceptar que telefónica et digui que tens 20 megas i realment no en tinguis ni una, puc acceptar que el teletext digui que la gran pel·lícula de Tv3 comença a les 22:00 i llavors comenci a les 22:05; però el que no puc tolerar de cap manera és aquesta estafa que s’aprofita de la il·lusió i la innocència dels nens petits: UN AVIÓ TELEDIRIGIT AMB CABLE!!! Sí, sí… ho heu sentit bé. Vaig mirar el paquet dues i tres vegades i ho torno a corraborar: UN AVIÓ TELEDIRIGIT AMB CABLE. Jo recordo haver tingut un cotxe teledirigit que anava amb un cable més o menys llarg i tu anaves corrent a darrere; però un avió? És que no acabo d’entendre el funcionament. A quin refotut enginyer de joguines se li va acudir? Té l’avantatge que si mai se t’acaben les piles pots agafar el mando amb una ma i aprofitar la força de centrifugació per fer-lo volar en rodó. M’encanta… tan de bo hagués tingut una cosa així quan era petit.

Anuncis

Accions

Information

2 responses

14 10 2010
Alba

impresionant !! mes m’he enrecordat del meu cotxe teledirigit amb cable!!!!!!!!!!! A mes l’il.lusio que em va arribar a fer!! Pero l’avio amb cable ho he trobat impresionat !! com pot anar el nen alla al derrera corent am les mans cap a dalt ……. be impresionat jajajaja molt bona troballa!!!

5 11 2010
Jaume

jajaja k bo

Deixa un comentari

