Es de ser inútiles…

3 05 2010
Martillo rompecristales

El cristal del martillo rompecristales

L’amic Andreu em va passar aquesta imatge feta des del seu Iphone. Realment, els comentaris sobren. És una meravella. Realment si hi hagués un incendi o passés qualsevol cosa, i necessités utilitzar aquest martell, jo em passaria ben bé 5 minuts davant d’aquest trasto desconcertat i intentant esbrinar com coi “rompo el cristal” si el “martillo rompe cristales” està just darrere del “cristal”. Això em fa pensar que s’hauria d’inventar algun tipus d’artilugi que es col·locaria al costat d’aquest vidre i s’hauria de senyalitzar  més o menys com: martillito rompecristales que protegen al martillo rompecristales.

Anuncis

Accions

Information

2 responses

13 05 2010
j.nadal

Nomes donar-te anims per fer una altre obra de teatre/ monoleg que em ba agradar molt!!!
i que sapigues que t’escolto guasi tots els matins
i recorda que si son bons son d’Abons i si no ho son gaire son de Bellcaire!!
Apa

13 05 2010
Andreu

Bòooooooooooooooooooooooooooooooo has fet realitat la teva promesa!!! per cert, gràcies per penjar l’actualització el mateix dia del meu aniversari, 3 Maig.

Gràcies!! 🙂

Deixa un comentari

