La puta malaltia dels actors

19 04 2010

Esto empieza a estar abarrotauuuu!!!

Els actors tenim una mania… almenys jo (i en conec alguns altres que també). Lo meu és realment malaltís, necessito connectar-me al servicaixa cada cinc minuts per veure com va la venta anticipada d’entrades. És un vici… suposo que com els dels restaurants miren quantes taules hi han reservades… Recordo la meva actuació amb menys afluència…Era a Hostalets de Balenyà i hi havia 13 persones de públic i 7 o 8 eren familiars nostres. Com es diu habitualment en casos tan exitosos com aquest: “Es va quedat molta gent al carrer”. (De fet tota, perquè a dins només erem 13). En fi, que ara mirava el servicaixa i trobar-te amb un centenar de butaques ocupades pel dia de Sant Jordi quan encara falten 4 dies fa molta ilusió… Moltes gràcies a tots els què heu vingut… i els que vindreu! Hem tornat a prorrogar fins al 16 de maig! Com diu la dita… per l’abril ja n’hauran vingut més de 2000!!!

Anuncis

Accions

Information

5 responses

20 04 2010
Ernest

‘m’agrada’

20 04 2010
La Mi

En Calippo, la Xin i jo (la Xin no tant…) estem molt contents de la teva segona prorroga!! (Tot i que t’haguem d’aguantar uns quans dies més enganxat/viciat al facebook, al blog i al servicaixa). Felicitats crac!!!!! T’ho mereixes molt!!!!

20 04 2010
Gigi

Si, ja va bé que vagi creixent la cosa, més faltaria! Ara bé (que vol dir marroquí), el dia que no hi hagi trampera matinera… malament anirem.

Salut i per molts temps!

Gigi,
admirador secret. Bé secret tampoc acabo de donar el mail.

20 04 2010
RCarandell

ja t’ho deia jo…. Cagum déu que no em fots cas a vegadesssss!!!!

18 06 2010
Genís

No sé si t’he vist mai mirant atrapalo i servicaixas i coses per l’estil… Obessió malaltissa és poc!!!!

I més gent k vindria si les entrades costessin ocho pezetaaaaaaaaa!!!!!

Deixa un comentari

