Hi ha algun gual/vado que no sigui “permanente”?

7 04 2010

Vado permanente

Segurament molts ja coneixareu la meva afició a les multes. No sé perquè però els municipals i jo no ens acabem d’entendre, diguéssim que el meu marge de tolerància és més gran que el seu. El cas és que l’altre dia passant per davant d’un garatge vaig llegir per enèssima vegada això de “vado permanente” i em vaig preguntar: hi ha algun gual que no sigui permanente? Per què si no hi és, hauria d’existir. Hi hauria d’haver la possibilitat d’instal·lar un gual del tipus: “Vado permanente de lunes a viernes pero el fin de semana usted aparque tranquilo que nosotros nos vamos a Platja d’Aro”. O alguna cosa tipu “Vado de noche. Hasta las 20:00 aparque tranquilo que tengo el coche en el trabajo”. No sé si existiria la possibilitat de crear aquest tipus de gual; però si realment no és possible potser ens hauríem de plantejar treure l’adjectiu “permanente” i deixar-ho només amb “vado”, si igualment no n’existeix cap altre…???

Anuncis

Accions

Information

5 responses

7 04 2010
Bego

Epp Peyu!!!
A Lleida (no sé si a d’altres contrades) hi han vados temporals. D’aquests que són efectius de 8 a 8 i a la nit s’hi pot aparcar!!!! Davant de casa de ma mare n’hi ha dos, sense anar més lluny. Si puc et faré arribar la documentació gràfica.
Un petonarro!!

8 04 2010
peyu

Ostres Bego!!! Doncs em faria gràcia veure un vado d’aquests. A veure si em pots fer arribar una foto!

8 04 2010
Bego

okkkkkkkkkkkk!!!! Aquest finde toca dinaret a ca la mama, així que hi aniré càmara en ma i t’en faré un parell de fotos.
Apa doncs!! Ja falta menys pel finde… iuuuhuuuuuuuu!!!!

18 04 2010
Simón

A Almenara (Castelló) també hi han vados temporals. Jo n’he vist un.

3 05 2010
Gemma

Sí, sí, ho confirmo. I són més barats.

Deixa un comentari

