Atenció amb els amics dels amics de les arts

21 03 2010
Els guzilussus del fons són els Amics de les arts

Els guzilussus del fons són els amics de les arts

Aquest divendres vaig anar a concert de “Els amics de les arts” i va ser tota una experiència. Estavem talment com anxoves de l’escala (us he linkat la web de productes d’Anxoves de l’Escala perquè us pogueu fer una idea de la situació els que no conegueu la dita). Hi havia molta gent i en un moment donat es va crear aquella màgia que només es dóna en les coses que són en viu i en directe (com els programes de cap d’any de Tv3. – Perdoneu que me’n vaig per les rames (Diga-li rames,  diga-li branques) i tenco el primer parèntesi que havia obert) Ara sí. Doncs, com deia, en un moment donat totes les anxoves de l’Escala que hi havia dins la Sala Pasternak ens vam convertir en els Pescadors de l’Escala i espòntaniament va sorgir una versió lliure de l’havanera “El meu avi” que  riu-te’n dels seus concerts al Camp dels Pilans. No us quedeu anxovats al sofà i aneu a veure aquesta gent en directe que val la pena.

Anuncis

Accions

Information

4 responses

21 03 2010
Sílvia

Ei!! Sisi, com anxoves però va valer la pena!! Jo crec que ni ells es pensàven tenir el ressò que van tenir a la Sala Pasternak….xDDD
Moment grandiós “El meu avi”…haurem de repetir experiència en un altre concert…en unes instal·lacions potser més idònies! 😀

Per cert, Peyu…Congratulations pel super pòster de les Rambles de Bcn!! 😉

23 03 2010
Txevius

Molt bé aquesta mini crònica! A veure què et sembla la meva:

http://www.osonatanga.com/index.php?seccio=noticies&accio=veure&id=4613

25 03 2010
David

Hombreeeee!!! El Sr.Peyu…
Escolta crack, dijous 1 d’abril venim a veure’t al Capitol, fes-ho bé, eh?
Felicitats tio, ets fantàstic…Has aportat a Flaixbac una frescor i un bon rotllo aplastant!!
Això dels monòlegs és un món dur, (sino que m’ho diguin a mi), però val la pena…Clar que tu has començat a “lo grande”, clar que sí, t’ho mereixes! Salut i ens veiem dijous vinent al Capítol!!!!
Ja aniré passant pel blog…

25 03 2010
David

Per cert, espero que no et sapigui greu que hagi penjat el poster del teu espectacle al meu blog, una mica de publicitat gratuïta no va malament, no?
Salut!!!
P.D:Tot i que tinc el blog una mica oblidat!

Deixa un comentari

